U Zocht klanttevredenheid Trainer Team Training 2540

Uw zoek resultaat voor: klanttevredenheid

1. Training Presentatietechnieken, Presentatie Vreemde

... in een vreemde taal professioneel te functioneren. Deze workshop is een aanvulling op de cursus Engels voor gevorderden. Deze workshop is praktijkgericht, dynamisch, interactief; een garantie voor een hoog rendement en een grote klanttevredenheid. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) uw gewenste taal, in het openbaar durven te spreken, lichaamshouding gebaren, stemgebruik ademhaling, overlevingstechnieken, tot zaken komen de juiste opbouw, vragen stellen f...
Ranking: 1.0 - URL: inhouse_cursus/workshop-presenteren/presentatie-training-engels-of-duits/

Systeem info: 143 ~ Bedrijfstraining U Zocht klanttevredenheid Trainer Team Training 2540


2. Organisatie Onderzoeksdoelen Survey DISC

... verhogen. Organisatie Onderzoeksdoelen Survey DISC Docent Onderzoek opmaat. Wij verzorgen hoogwaardige D.I.S.C onderzoeken. Organisatie, Onderzoeksdoelen, Survey, DISC, Docent, bedrijfsonderzoek, medewerkertevredenheidonderzoek, klanttevredenheidonderzoek, survey, DISC, begeleiding Recente Trajecten 2021 Parkmobile. Wij werken organisatiebreed. Door een onderzoek te doen, kom je meer te weten over het gedrag als bijvoorbeeld leidinggevende, maar daardoor ga je ook het ged...
Ranking: 0.8 - URL: 2_organisatie_onderzoeken/

Systeem info: ~ Bedrijfstraining U Zocht klanttevredenheid Trainer Team Training 2540


3. Cursus Kwaliteitsmanagement Volgens ISO 9001:2008,

...liteits- en procesdenken. U kunt de huidige normen van NEN-EN-ISO 9001 vertalen naar uw bedrijfssituatie. Daarnaast heeft u inzicht in de opzet en invoering van een kwaliteitsmanagementsysteem. U heeft geleerd om naar een grotere klanttevredenheid te streven, en weet u hoe de kwaliteit van uw bedrijf continu kan verbeteren. Om dit resultaat te behalen maken vooraf aan de cursus een uitgebreid plan van aanpak waarin de eindtermen worden opgenomen. BV&T biedt resultaatge...
Ranking: 0.8 - URL: inhouse_cursus/Kwaliteitstrainingen/kwaliteitsmanagement/

Systeem info: 221 ~ Bedrijfstraining U Zocht klanttevredenheid Trainer Team Training 2540


4. Training Invoering ISO KAM, Kwaliteitsmanagement

...jn interessant), marktaandeel, groei (voor de lange termijn relevant). De 'ondernemingsresultaten' zijn het uiteindelijke gevolg van álle gebieden; het meest direct echter van de drie andere resultaatgebieden. Klantentevredenheid Klanttevredenheid vertegenwoordigt de klanten. Tevreden klanten zijn belangrijk: zij komen terug en maken reclame voor de organisatie. Ontevreden klanten maken negatieve reclame en maken het daardoor extra moeilijk om nieuwe klanten te vinden. Een...
Ranking: 0.8 - URL: inhouse_cursus/iso-kwaliteit-certificering/iso-certificering/

Systeem info: 154 ~ Bedrijfstraining U Zocht klanttevredenheid Trainer Team Training 2540


5. Training Klantgericht Denken En Handelen,

... Detected in /home/training/domains/training-voor-bedrijven.nl/public_html/includes/01-infotext.php on line 352 Uw rust in leiderschap klantgericht Niets is complex Training klachtenafhandeling ICT en Social Trainingen Medewerker klanttevredenheid Optimale Communicatie Training cursus Prijsopbouw: Prijzen zijn niet definitief, excl reiskosten en eventuele BTW. Vragen omtrent offerte.. tel: 088-7744333 Klant Waardering 9,8 training, klantgericht, training Klantgericht Denke...
Ranking: 0.8 - URL: inhouse_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken/

Systeem info: 156 ~ Bedrijfstraining U Zocht klanttevredenheid Trainer Team Training 2540





Page generated in 0.0516 seconds.

Wat onze klanten zeggen. (Tevredenheid 9,8)

"De trainingen worden met de grootste zorg samengesteld, waardoor ons team het maximale uit hun zelf en het team haalt. Bedankt BVT"

    - Chandra Vancova, HR Manager Philips    

DE NUMMER 1

De beste manier van trainen!

BV&T richt zich voornamelijk op incompany bedrijfstrainingen. Dit houdt in dat onze docent of trainer naar uw bedrijf toe komt. Op deze manier kunnen de deelnemers leren vanuit de praktijk en het geleerde gemakkelijk in hun werkzaamheden toepassen.

Een hoge kennisopname

Onze kenmerken

BV&T zorgt voor een optimale kennisopname. Dit realiseren wij door middel van onze praktijkgerichte aanpak. Daarnaast geven wij vaak het advies om een training of cursus niet in enkele dagen achterelkaar te volgen, maar om deze over meerdere weken te verspreiden. Hierdoor zal de kennis namelijk beter opgenomen worden.

Traject op maat

Hoe wij werken

Wanneer u een training of cursus bij BV&T aanvraagt, zal deze op maat gemaakt worden. Dit houdt in dat u de inhoud van de training of cursus bepaalt. Op deze manier ontwikkelen wij een inspirerend leertraject dat naadloos aansluit op uw organisatie. Tevens worden onze bedrijfsonderzoeken ook op maat gemaakt.