U Zocht klachtenafhandeling Trainer Team Training 5624

Uw zoek resultaat voor: klachtenafhandeling

1. Training Klantgericht Denken En Handelen,

...eert u tijdens deze training! Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) Wat is klantgerichtheid; Klantgericht communiceren; Uw rol en verantwoordelijkheid; Klantgerichtheid; Interne klantgerichtheid; Lastige klanten en klachtenafhandeling; Klantgerichtheid versus beleefdheid. Het trainingsprogramma kan worden gecombineerd met andere trainingen (hoofdstukken) Resultaat: Wanneer u deze training Klantgericht Denken en Handelen heeft gevolgd staat u steviger in uw sch...
Ranking: 1.0 - URL: inhouse_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken/

Systeem info: 156 ~ Bedrijfstraining U Zocht klachtenafhandeling Trainer Team Training 5624


2. Telefoneren - Telefoon - Telefonisch Verkoop Technieken

...efoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) dagelijkse praktijk; doorbreken van patronen; telefoonirritatie; regels doorverbinden; Telefonische Klachtenafhandeling; wanneer belscripts en hoe; gesprekstechnieken; persoonlijk actieplan, do`s & don`ts. Het trainingsprogramma kan worden gecombineerd met andere trainingen (hoofdstukken) Resultaat: Wanneer u deze training Effectief Telefoneren he...
Ranking: 0.8 - URL: inhouse_cursus/training/effectief_telefoneren/

Systeem info: 13 ~ Bedrijfstraining U Zocht klachtenafhandeling Trainer Team Training 5624





Page generated in 0.0535 seconds.

Wat onze klanten zeggen. (Tevredenheid 9,8)

"De trainingen worden met de grootste zorg samengesteld, waardoor ons team het maximale uit hun zelf en het team haalt. Bedankt BVT"

    - Chandra Vancova, HR Manager Philips    

DE NUMMER 1

De beste manier van trainen!

BV&T richt zich voornamelijk op incompany bedrijfstrainingen. Dit houdt in dat onze docent of trainer naar uw bedrijf toe komt. Op deze manier kunnen de deelnemers leren vanuit de praktijk en het geleerde gemakkelijk in hun werkzaamheden toepassen.

Een hoge kennisopname

Onze kenmerken

BV&T zorgt voor een optimale kennisopname. Dit realiseren wij door middel van onze praktijkgerichte aanpak. Daarnaast geven wij vaak het advies om een training of cursus niet in enkele dagen achterelkaar te volgen, maar om deze over meerdere weken te verspreiden. Hierdoor zal de kennis namelijk beter opgenomen worden.

Traject op maat

Hoe wij werken

Wanneer u een training of cursus bij BV&T aanvraagt, zal deze op maat gemaakt worden. Dit houdt in dat u de inhoud van de training of cursus bepaalt. Op deze manier ontwikkelen wij een inspirerend leertraject dat naadloos aansluit op uw organisatie. Tevens worden onze bedrijfsonderzoeken ook op maat gemaakt.